Serviciul de plată a facturilor la bancomatele BCR poate fi activat şi prin telefon

Autor: Ciprian Botea 10.05.2012

Deţinătorii de carduri emise de BCR care vor să-şi plătească facturile la ATM îşi pot activa acest serviciu şi printr-un apel la Contact Center-ul băncii, la numărul de telefon 0800.801.227, fără să mai fie necesar să se deplaseze la bancă.

Prin acest serviciu, clienţii îşi pot achita facturile de utilităţi sau telefonie la unul dintre cele 2.000 de bancomate instalate de BCR în întreaga ţară pe baza scanării codului de pe factură.

"Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale alternative şi nu mai fac doar vizualizări de solduri, ci realizează mai multe operaţiuni, printre care cele mai uzuale sunt plăţile de facturi. În anul 2011, 30% dintre plăţile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM", a declarat Bogdan Marin, director management canale retail în cadrul BCR.

Lista furnizorilor pentru care poate fi solicitată activarea acestui serviciu cuprinde 160 de companii de utilităţi, telefonie sau cablu.