Interactions s-a ocupat de componenta online a campaniei promoţionale pentru Kit Kat

Autor: Andreea Mindrila 07.05.2012

Agenţia de comunicare interactivă Interactions a dezvoltat pentru Kit Kat componenta online a campaniei promoţionale „Iei pauză, ai chestii tari”, implementată printr-un site şi prin aplicaţia dedicată pe Facebook. Campania s-a desfăşurat în perioada 1 martie – 3 mai, iar rezultatele din punct de vedere al intrărilor şi participanţilor au depăşit cu aproape 50% aşteptările iniţiale. Reprezentanţii celor două părţi nu au menţionat însă nici numărul de intrări, nici numărul de participanţi.

“Această campanie arată că promoţiile send-and-win nu trebuie să fie mereu la fel: trimiţi codul şi câştigi prin tragere la sorţi. În orice situaţie se pot găsi idei care să facă lucrurile mai interesante pentru consumatori” spune Adrian Alexandrescu, managing director Interactions.

Premiile au constat în 46 vouchere de călătorie pentru excursii în Europa (3 zile, 2 persoane), extrase la sorţi zilnic. Marele premiu, extras pe 3 mai, este în valoare de 12.000 euro şi reprezintă sprijinul financiar pentru o pauză de un an de zile. Valoarea comercială brută a premiilor s-a ridicat la puţin peste 220.000 lei (circa 50.000 de euro).

Interactions s-a ocupat de crearea şi dezvoltarea platformei de comunicare, a materialelor de media şi a aplicaţiei de Facebook asociate campaniei.

Agenţia lucrează pentru Nestle din anul 2009, şi a gestionat de-a lungul timpului proiecte online pentru branduri precum JOE, Kit Kat, Maggi, Nescafe şi Nesquik.

Interactions este o agenţie de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie şi creaţie, implementare şi administrare de campanii de dialog şi relaţionare cu consumatorii, web development şi analiza/interpretare de date.