Distribuitorul de furaje Agroland trage linie în T1: afacerile au crescut cu 20%

Autor: Gabriel Razi 02.05.2012

Distribuitorul de furaje şi pui de o zi Agroland, companie deţinută de Horia Cardos, a încheiat primul trimestru al acestui an cu afaceri de 2,3 milioane de euro, un plus de 20% faţă de perioada similară din 2011.

"Ne-am încadrat în previziuni, chiar dacă luna februarie a fost foarte grea din cauza temperaturilor foarte scăzute", explică Horia Cardos, director general al Agroland.

Cea mai mare parte a încasărilor din primele trei luni a venit pe linie business-ului de distribuţie de furaje, alte 25% au fost generate de comerţul cu pui de o zi, restul fiind împărţit între produse de grădină şi hrană pentru animale de companie.

Compania vizează în acest an extinderea reţelei de retail cu patru unităţi noi şi semnarea de a 16 contract de franciză pentru magazine în mediul rural, potrivit unor informaţii anterioare.

În 2011 Agroland a avut afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul precedent. Compania vinde anual animale şi hanră pentru animale către 300.000-400.000 de clienţi mici din mediul rural printr-o reţea de magazine mici de tip sătesc.

Pe piaţa locală de nutreţuri pentru animale şi aditivi furajeri Agroland intră în competiţie cu jucători precum DSM, Alltech, Konnect, Guyomarc'h sau Kemirom.