Clienţii Libra se vor autentifica în internet banking prin SMS

Autor: Ciprian Botea 26.04.2012

Clienţii Libra Bank, un jucător de talie mică specializat pe nişa profesiilor liberale, se pot autentifica în aplicaţia de internet banking prin intermediul SMS-urilor, iar noua modalitate de autentificare nu presupune costuri sau setări suplimentare ale computerului. Practic, după accesarea site-ului băncii şi introducerea numelui de utilizat şi a parolei în aplicaţia de internet banking, clientul primeşte un SMS care conţine codul de securitate necesar accesării integrale a serviciului de internet banking. Libra, care are o reţea teritorială redusă, şi-a schimbat strategia în criză şi încearcă acum să determine clienţii să utilizeze preponderent serviciul de internet banking.

ãDezvoltarea serviciului de internet banking prin adăugarea de noi facilitati se află în centrul eforturilor noastre strategice, ca parte a noii pozitionări a băncii", a declarat Emilian Bituleanu, preşedintele Libra. De altfel, banca şi-a schimbat şi denumirea, în Libra Internet Bank şi afirmă că numărul utilizatorilor activi de internet banking a crescut cu 15% anul trecut, iar numărul de tranzacţii a fost mai mare cu 25% faţă de 2010.