PepsiCo intră în luptă cu Red Bull şi Burn pe piaţa energizantelor cu Adrenaline

Autor: Ioana David 25.04.2012

Compania americană PepsiCo, care deţine pe piaţa locală afacerea de îmbuteliere a băuturilor Pepsi şi producătorul de snacks-uri Star Foods, a intrat pe piaţa băuturilor răcoritoare unde se luptă cu firme precum Red Bull (care are bradul cu acelaşI nume) sau Coca-Cola (care are brandul Burn). Compania a anunţat lansarea în România a brandului Adrenaline la doze de 250 ml.

"Adrenaline vine să completeze portofoliul PepsiCo de băuturi răcoritoare în România, care acoperă în acest moment toate segmentele: băuturi carbonatate tip cola şi cu suc de fructe, băuturi necarbonatate cu conţinut de fruct (juice, nectar & still drinks), apă, ice tea, băuturi sportive şi acum şi segmentul de băuturi energizante", a spus Jeanina David, brand manager CSD Flavors al PepsiCo.

Piaţa se ridică la câteva zeci de milioane de euro.