CSA a înfiinţat o linie telefonică gratuită pentru asiguraţii care vor să reclame asigurătorii

Autor: Adrian Dumitrache 11.04.2012

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a înfiinţat o linie telefonică gratuită prin intermediul căreia asiguraţii pot solicita asistenţă în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu asigurătorii.

"Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate", afirmă CSA.

Petiţionarul va primi un răspuns în scris în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare. Denumită Dialog CSA, linia telefonică este disponibilă la numărul 0.800.825.627 de la orice post telefonic conectat în reţelele fixe sau mobile şi funcţionează în zilele lucrătoare de luni până joi între orele 9.00 şi 16.30, iar vineri între orele 9.00 şi 14.00.