Americanii nu mai iau micul dejun la Tiffany. Vânzările de la cel mai celebru magazin de bijuterii au scăzut de sărbători

Autor: Radu Racu 10.01.2012

Scăderea bonusurilor acordate bancherilor pe Wall Street au afectat vânzările celui mai celebru magazin de bijuterii din Statele Unite - Tiffany, scrie Business Insider.

Retailerul de bijuterii a anunţat că vânzările din afara SUA au crescut cu 2% în luna noimebrie şi decembrie, în timp ce la magzinul care aduce 20% din vânzările de pe teritoriul american - cel de la intersecţia Fifth Avenue cu 57th Street - afacerile au scăzut cu 1% în perioada menţionată.

"Turiştii străini de la New York au cheltuit mai mult dar vânzările totale au fost afectate de reducerea consumului americanilor", a menţionat compania într-un comunicat publicat marţi dimineaţa.

Vânzările Tiffany's de pe continentul american au însumat 503 milioane de dolari în intervalul noiembrie - decembrie.