Flanco a avut încasări de 30 milioane de lei în "Vinerea Neagră"

Autor: Claudiu Ilioiu 27.11.2011

Reţeaua de magazine Flanco a înregistrat, în "Vinerea Neagră", încasări de 30 milioane pentru un număr de 60.000 de clienţi.

Cele mai mari cereri au fost pentru televizoarele, notebook-urile şi maşini de spălat rufe reprezentând peste 55% din totalul vânzărilor (valoric).

În total, Flanco a vândut peste 4,500 de televizoare, 2,500 de notebook-uri şi 3,000 de maşini de spălat rufe, mărcile preferate fiind Samsung, Whirlpool, Sony şi Asus.

Din totalul vânzărilor, 30% au fost înregistrate în Bucureşti, următoarele două oraşe fiind Constanţa şi Arad.

"Pentru Flanco Black Friday a fost ca o deschidere oficială de magazin, dar care a avut loc în toate magazinele simultan. Este ca şi cum Vineri am fi reinnaugurat toată reţeaua Flanco. Nivelul vânzărilor echivalează totalul vănzărilor unei luni normale cum ar fi februarie sau iunie. Numai că acestea au fost realizate în 3 zile. Altfel spus, am vândut în 3 zile cât alţii într-o lună." a declarat, într-un comunicat Adrian Olteanu, CEO Flanco.