Brutăriile Paul au marjă de profit de 12,5%, peste medie

Autor: Cristina Roşca 25.08.2011

Cele trei brutării Paul din România, aflate toate în Capitală, au avut anul trecut o marjă de profit de circa 12,5%, peste media din sectorul restaurantelor, cafenelelor şi barurilor, care nu depăşeşte de regulă 10%.

Lanţul francez, administrat la nivel local de compania Moulin D'or, a încheiat anul 2010 cu venituri de 2,7 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior şi cu un profit de 0,3 mil. euro, similar celui din 2009. Astfel, fiecare dintre cele trei brutării ale lanţului francez Paul vinde anual pâine, produse de cofetărie şi patiserie de aproape 1 milion de euro, în condiţiile în care bonul mediu de casă al fiecărui client este de circa 25 de lei (6 euro), potrivit informaţiilor furnizate anterior de companie.

Moulin D'or, care operează pe plan local brutării Paul - în Dorobanţi, Băneasa Shopping City şi AFI Cotroceni, este deţinută potrivit datelor de la Registrul Comerţului de Tatika Investments, prin intermediul căreia Gabriel Puiu Popoviciu derulează mai multe afaceri în România alături de Nicolae Badea.