RCS&RDS a împânzit Bucureştiul de afişe cu o nouă ofertă: 3 luni gratis la abonamente noi pe 1 an

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 02.08.2011

Compania românească RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de servicii TV şi internet fix, a lansat o nouă campanie de abonare, promovată într-un stil caracteristic pentru operator: prin afişe lipte pe stâlpi în diferite zone din Bucureşti şi, cel mai probabil şi din restul României, şi pe pagina web proprie.


Afişele RCS&RDS au nou design faţă de promoţiile anterioare şi includ, de regulă, şi numărul de mobil al agentului de vânzări din zonă, scris cel mai adesea cu carioca pe afiş. De regulă numerele de telefon ale agenţilor de vânzări nu sunt în reţeaua Digi.



Conform datelor de pe pagina web şi de pe afişe la abonamentele semnate pe o perioadă de minim un an clienţii nu plătesc timp de trei luni abonamentul.

"Gratuitatea se aplică imediat dupa instalarea serviciului, în primele 3 luni de contract, astfel: fracţiune din prima lună, din momentul instalării serviciului până la finele lunii şi următoarele două luni", conform datelor de pe site.

Pachetele care includ servicii TV, de telefonie fixă şi mobilă şi internet fix şi mobil au preţuri care pornesc de la 59 de lei (13,93 euro), inclusiv TVA.