Afacerile magazinelor Selgros s-au majorat cu 6,5%, la 764 de milioane de euro

Autor: Ioana David 11.07.2011

Selgros Cash&Carry, unul dintre cei doi jucători din România pe segmentul cash&carry alături de Metro Cash&Carry România, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de

764 mil. euro, în creştere cu 6,5% comparativ cu nivelul din 2009. Datele reies din raportul anual al nemţilor de la Rewe Group, proprietarii companiei până anul acesta, când Selgros România a fost preluată de către firma Coop, care operează al doilea mare lanţ de supermarketuri de pe piaţa din Elveţia.

În 2010, Selgros opera 18 magazine, nivel similar cu cel din 2009. În prezent jucătorii de pe formatul cash&carry acoperă circa jumătate din judeţele ţării. Metro Cash&Carry deţine 30 de magazine - 26 de magazine clasice pe format mare şi patru Metro Punct, potrivit unor informaţii din luna aprilie. Selgros Cash&Carry a intrat pe piaţa românească în 2001.