eMag a început să vândă şi cărţi tipărite

Autor: Adrian Seceleanu 29.05.2011

eMag, cel mai mare retailer online local, şi-a extins portofoliul de produse comercializate intrând pe segmentul de cărţi tipărite, unde ţinteşte prima poziţie într-un termen de un an de zile.

"Cărţile sunt o categorie foarte interesantă în comerţul online datorită potenţialului semnificativ de dezvoltare şi la noi. Targetul pe care ni l-am propus este să devenim cel mai mare vânzător de carte din România în maximum un an", a declarat, Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare al eMag. "Investiţia în piaţa online de carte va reprezenta o direcţie strategică pentru eMag", potrivit oficialilor eMag.

Noua categorie va fi disponibilă prin parteneriat semnat de eMag cu distribuitorul de carte Libris. eMag are în plan să vândă şi cărţi în format electronic până la finele anului. Retailerul are ca obiectiv pentru 2011 o cifră de afaceri de 150 mil. euro. În primul trimestru afacerile eMag au urcat cu 60%, la 30 mil. euro.