Retailerul eMAG va vinde şi cărţi, sperând să devină lider în termen de un an

Autor: Razvan Craciun 27.05.2011

Magazinul online eMAG şi-a extins portofoliul de produse comercializate, intrând pe segmentul de carte, unde ţinteşte prima poziţie în maxim un an, a anunţat vineri retailerul citat de Mediafax.

"Cărţile sunt o categorie foarte interesantă în comerţul online, datorită potenţialului semnificativ de dezvoltare şi la noi. Targetul pe care ni l-am propus este să devenim cel mai mare vânzător de carte din România în maxim un an", a declarat, într-un comunicat, Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare al eMAG.

Potrivit eMAG, cărţile se numără printre primele produse comercializate pe Internet în România, dar volumul investiţiilor realizate până în prezent pe acest segment a fost limitat.

"În contextul trendului ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de carte la nivel mondial, investiţia în piaţa online de carte va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG", se arată în comunicatul companiei.

Noua categorie va fi disponibilă prin platforma Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care retailerul online l-a semnat cu Libris, distribuitor de carte atât prin librăriile proprii, cât şi către biblioteci sau instituţii de cultură şi învăţământ.