Lamborghini pregăteşte o maşină de mers la birou şi la cumpărături

Autor: Bogdan Alecu 24.05.2011

Conducerea Lamborghini, divizia supersport a grupului Volkswagen, ia în calcul lansarea unui model "de zi cu zi", potrivit declaraţiilor lui Stephan Winkelmann, CEO-ul companiei.

În condiţiile în care compania a vândut 1.300 de maşini anul trecut, aproape jumătate din volumul Ferrari, anul acesta are ca target 1.500 de unităţi.

Un model "de volum" care să poată fi utilizat în fiecare zi ar duce la o creştere puternică a vânzărilor, în condiţiile în care acesta ar intra în competiţie directă fie cu modele de la Maserati, fie cu noul Ferrari FF.

Anul trecut la nivel mondial s-au vândut aproximativ 35.000 de maşini supersport, faşă de 26.000 cu un an în urmă, cele mai ridicate cereri venind din Rusia şi China.

În prezent cel mai ieftin model din gama constructorului italian este Gallardo, al cărui preţ porneşte de la aproximativ 180.000 de euro şi concurează cu Ferrari 458 Italia, în timp ce Murcielago a fost înlocuit toamna trecută de Aventador, model supersport al cărui preţ începe de la aproximativ 300.000 de euro.