Volumele Ursus au scăzut cu 8% în anul financiar încheiat în martie
Autor:
Ioana David
19.05.2011
Ursus, cel mai mare jucător de pe piaţa berii, a înregistrat o
scădere de 8% a volumelor vândute în perioada aprilie 2010-martie
2011, comparativ cu exerciţiul financiar anterior.
"Ne-am asumat decizia de a creşte valoarea în piaţă, urmărind o
evoluţie profitabilă în locul creşterii volumelor cu orice preţ", a
spus Gary Whitlie, preşedintele Ursus Breweries.
Potrivit companiei, Timişoreana, principala marcă din portofoliu,
şi-a păstrat cota de piaţă pe segmentul mainstream. Pe de altă
parte, Ursus şi-a majorat cota de piaţă valorică. Ciucaş a crescut
atât în volum cât şi în valoare. Compania nu a făcut publice cotele
de piaţă ale brandurilor din portofoliu.