Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web

Autor: Obretin Ana Maria 18.05.2011

Mediafax Monitorizare completează monitorizarea web oferită clienţilor cu peste 12.500 de pagini de Facebook, urmărite în timp real, care se adaugă celei de site-uri, bloguri şi Twitter, şi devine astfel primul furnizor român de servicii complete de monitorizare a mediului online.

Noul tip de monitorizare le dă posibilitatea agenţiilor de PR şi specialiştilor în comunicare din companii să afle ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe mai mult de 12.500 de pagini de Facebook. Serviciul monitorizează toate postările de pe wall-ul acestor pagini: atât postările deţinătorilor paginii, cât şi cele ale utilizatorilor care scriu acolo. La fel ca în cazul presei scrise sau al celei online, monitorizarea reţelei de socializare se face pe baza cuvintelor cheie definite de clienţii Mediafax Monitorizare.

Paginile de Facebook monitorizate sunt pagini ale brandurilor media din România, ale unor companii, ONG-uri, instituţii publice, ambasade, precum şi ale persoanelor publice care sunt prezente pe reţeaua de socializare prin fan pages în locul conturilor cu prieteni.

Spre deosebire de alte servicii de pe piaţă, care urmăresc numărul de fani ai paginilor şi care se adresează celor care gestionează aceste pagini, Mediafax Monitorizare oferă specialiştilor în PR un instrument de informare privind postările de pe Facebook care fac referire la companiile sau produsele lor.

Toate aceste postări se regăsesc în raportul de monitorizare web la care clienţii au acces pe www.monitorizare.mediafax.biz şi care mai cuprinde trei categorii de surse online: site-uri, bloguri şi Twitter.