În raport cu decembrie 2010, cifre mai bune: cel mai rapid net de pe piaţă readuce creşterea pentru UPC

Autor: Adrian Seceleanu 05.05.2011

Dacă în raport cu trimestrul unu din 2010 rezultatele UPC pentru intervalul ianuarie-martie 2011 arată scăderi în linie pe toate liniile de business cu excepţia televiziunii prin satelit, cifrele sunt mai bune în raport cu cele de la finele anului 2010.

Astfel, după trei trimestre consecutive de scădere a numărului de clienţi pe internet, compania a revenit pe creştere în primul trimestru din acest an, cel mai probabil după ce compania a lansat în mai multe oraşe din ţară net la cele mai mari viteze de pe piaţă (120 Mbps).

Compania a câştigat 1.200 de clienţi pe o piaţă extrem de dură a serviciilor de date, în creştere cu 0,5% faţă de luna decembrie. Creşteri a înregistrat UPC şi pe telefonia fixă, care a avansat cu 2,84% (4.000 de abonaţi) faţă de luna decembrie. Cea mai mare creştere a continuat să fie televiziunea prin satelit, unde UPC a adăugat aproape 9.000 de abonaţi (Ă3,93%), pe fondul promoţiilor agresive desfăşurate de operator.

Compania a câştigat şi 20.600 clienţi pe cablul digital (Ă7,26%), însă operatorul a pierdut clienţi pe cablul analogic astfel că pe ansamblu, pe cablu TV, bilanţul e negativ (-2,75%, sau 25.600 abonaţi), în raport cu finele anului trecut.