Boom de trafic pe reţelele de socializare după aflarea morţii lui Osama bin Laden

Autor: Ştefan Vrabie 03.05.2011

În primele ore după ce o echipă a trupelor maritime americane Seals a atacat ascunzătoarea lui Osama bin Laden în Pakistan, omorând pe cel mai căutat om din lume, paginile Facebook pentru US Navy, Seals şi US Army au înregistrat vârfuri de activitate impresionante, scrie site-ul wired.com.

În ultima lună, paginile de Facebook ale trupelor americane au înregistrat în medie câteva comentarii pe zi, potrivit FanGager, companie de cercetare a brand-urilor online. Postările noi sunt cea mai importantă formă de măsurare a atractivităţii unui brand, spune Eran Gefen, directorul executiv FanGager, "deoarece este nevoie de mai mult timp şi efort pentru a crea de fapt conţinutul şi să îl postezi pe o pagină Facebook, decât să dai un "Like" sau să scrii un comentariu scurt".


Pagina US Navy de pe Facebook a înregistrat în medie 30 de postări pe zi în ultima lună. Luni erau 595.


Media postărilor făcute pe zi în ultima lună pentru pagina Facebook a armatei Americane (US Army) a fost între 50 şi 100. Luni au existat 551 de postări noi.

Twitter a lansat câteva statistici despre traficul în timpul anunţului făcut duminică seară de preşedintele american Barack Obama cu privire la moartea lui Osama bin Laden. "Duminică noapte am văzut cel mai mare ritm de postări susţinut de Twitter vreodată. De la 10:45 şi până la 02:20 ET a existat o medie de 3.000 de mesaje pe secundă. La ora 11:45 ET am înregistrat 5.106 mesaje pe secundă, iar la 11:45 când s-a încheiat discursul preşedinetului erau 5.008", au declarat oficalii Twitter.
Twitter a lansat un grafic care arată traficul din timpul anunţului lui Obama.