GFR vrea 33% din transportul de marfă
Cel mai mare operator privat feroviar de pe piaţa românească, Grup Feroviar Român (GFR), parte a Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, ţinteşte anul acesta o cotă de piaţă de 33% din segmentul transportului feroviar de marfă, pe fondul contractelor încheiate, faţă de 27% cât a avut anul trecut, potrivit oficialilor companiei.
În decembrie anul trecut, GFR a preluat vagoanele şi 350 de angajaţi de la Rompetrol Logistics (RPL), companie deţinută de KazMunaiGaz.
Contractele de servicii de transport feroviar au fost încheiate pe o perioadă de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu încă doi ani. Transportatorul GFR a mai semnat anul trecut un contract important în segmentul distribuţiei de carburanţi cu ruşii de la Lukoil.
GFR concurează cu CFR Marfă, dar şi cu companiile private Servtrans şi Unifertrans.