Horaţiu Mălăele se semnează pe paharele La Fântâna

Autor: Ioana David 28.02.2011

La Fântâna, companie activă pe segmentul distribuţiei şi îmbutelierii de apă în sistem watercoolerelor (încălzire - răcire), a anunţat că cele 5 milioane de pahare pe care le distribuie lunar au fost rebranduite ca parte a stratgiei de orientare către consumatorii casnici.

Noul design a fost realizat de atelierul de creaţie Graficisme, deţinut de Adrian Dobre şi Horaţiu Mălăele, prin intermediul căruia Mălăele a creat noua identitate vizuală a paharelor La Fântâna.

Businessul La Fântâna constă în livrarea directă de apă îmbuteliată în sistem waterecooler sau a purificatoarelor de apă, atât către segmentul rezidenţial (casnic), cât şi către companii (corporate). Anul trecut afacerile îmbuteliatorului au fost de 17 mil. euro, nivel similar cu cel din 2009.