Berarii de la URBB vor să vândă cu 10% mai mult anul acesta

Autor: Ioana David 20.01.2011

Producătorul de bere URBB şi-a propus pentru anul acesta o creştere de 10% a volumului de băuturi vândute, a anunţat joi compania. Investiţiile pentru anul 2011 sunt de 4 milioane de euro şi vor merge în fabrica de ape minerale Bilbor.

"Ca trend major, am constatat în 2010 mutarea consumatorului de bere predominant acasă, mărcile preferate fiind din segmentul premium şi mainstream", a declarat Shachar Shaine, cel care a deţinut funcţia de preşedinte al URBB în ultimii şase ani.

În 2010 compania a intrat pe un segment nou de producţie, al apelor minerale, iar în total a înregistrat o creştere cu 7% a volumului de vânzări şi de 3% a valorii. Cele mai vândute mărci sunt Skol, Tuborg, Granini şi Guiness. Apa minerală are 5% din volumul total al vânzărilor