Interes zero pentru hotelurile de la mare scoase la vânzare
Vânzarea hotelului de cinci stele Mamaia, care operează 24 de
camere în staţiunea cu acelaşi nume, nu a atras niciun cumpărător,
potrivit datelor transmise ZF de către Ministerul Turismului şi
Dezvoltării Regionale, care a organizat ieri o licitaţie pentru
vânzarea acestui activ.
Preţul cu care a fost scos la vânzare complexul din Mamaia este de
3,7 milioane de euro.
"Licitaţia organizată pentru vânzarea complexului Mamaia nu are
niciun câştigător întrucât nu a fost depusă nicio ofertă", au
transmis oficialii Ministerului Turismului pentru ZF.
Ministerul a mai scos la vânzare şi vila turistică Mamaia şi un
teren de 2.415 metri pătraţi pentru un preţ minim de 1,1 milioane
de euro.
Cele două active, pentru care nu s-a găsit niciun cumpărator, sunt
înregistrate pe compania Mamaia SA, care a înregistrat anul trecut
o cifră de afaceri de circa 828.000 euro.
Ministerul Turismului a mai scos la vânzare şi active ale
societăţilor Litoral SA (sediul administrativ al Hotelului
Bucureşti B şi o magazie) şi ale societăţii Neptun-Olimp (terenuri
intravilane în staţiunea Neptun), pe care ar fi putut încasa minim
2,6 milioane euro.
"Singurele oferte depuse au fost pentru sediul administrativ al
Hotelului Bucureşti B, însă ambele oferte au fost respinse ca fiind
neconforme", au precizat oficialii ministerului.
În ultima vreme ministerul a început să vândă din activele din
turism în care mai deţine participaţii, printre tranzacţiile
concretizate aflându-se şi vânzarea unui pachet minoritar din
acţiunile Ana Hotels, companie controlată de George Copos.
Omul de afaceri a cumpărat pachetul de 3,4% scos la vânzare de MDRT
pentru 1,4 mil. euro.