Vodafone: Am fost afectaţi de climatul economic

Autor: Adrian Seceleanu 10.11.2010

Climatul economic dificil, care i-a determinat pe clienţi să-şi raţionalizeze consumul inclusiv în cazul serviciilor de comunicaţii, a afectat rezultatele financiare ale Vodafone, a declarat Liliana Solomon - CEO-ul companiei. "Climatul economic dificil continuă să îşi pună amprenta asupra mediului de afaceri din România, inclusiv asupra rezultatelor noastre financiare."

Veniturile totale ale Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în perioada aprilie - septembrie cu 12,4%, la 425,7 mil. euro, deşi numărul de clienţi a crescut cu 3%, la aproape 10 milioane.

Solomon precizează însă că rezultatele sunt bune având în vedere contextul economic dificil. "În pofida impactului situaţiei economice asupra veniturilor noastre, suntem mulţumiţi de performanţa noastră. Avem o bază solidă care ne permite să fim alături de clienţii noştri cu produse inovatoare şi adaptate nevoilor lor actuale - de a avea un control sporit asupra costurilor şi o mai mare valoare de utilizare", a spus ea, adăugând că numărul de clienţi pentru serviciile de date a continuat să crească. "Înregistrăm o creştere continuă a segmentului utilizatorilor de date mobile."