Afacerile Alto Tours au urcat cu 13% după creşterea numărului de clienţi

Autor: Mediafax 31.10.2010

Agenţia de turism Alto Tours a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 27 milioane de lei, cu 13,4% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul dezvoltării portofoliului de clienţi, a declarat Florin Ţâncu, directorul general al firmei.

În perioada ianuarie-septembrie 2009, agenţia a avut încasări de 23,8 milioane de lei. Pentru acest an, conducerea firmei estimează afaceri de 35 milioane de lei. "Ne păstrăm previziunile făcute la începutul anului şi vrem să încheiem anul cu afaceri de 35 milioane de lei. Încasările vor fi mai mari cu aproape 13% faţă de anul trecut, iar factorii care contribuie la această creştere sunt atragerea de clienţi noi şi lansarea în august a unei aplicaţii online prin care turiştii pot cumpăra bilete de avion, pot face rezervări hoteliere şi asigurări medicale", a spus Ţâncu.

Activitatea agenţiei este concentrată în special pe partea de business. Din totalul încasărilor, vânzarea biletelor de avion reprezintă 74%, iar restul sunt vacanţe. Potrivit lui Ţâncu, una dintre problemele cu care agenţia s-a confruntat în acest an a fost dificultatea cu care clienţii au plătit serviciile cumpărate. "Modificările legislative au reprezentat o problemă majoră. Clienţii plătesc mai greu serviciile comandate din cauza blocajului financiar", a spus Ţâncu. Agenţia de turism Alto Tours din Bucureşti este controlată în proporţie de 75% de compania daneză Weco Travel, care a achiziţionat în 2008 pachetul majoritar, restul de 25% din acţiuni fiind deţinute de Florin Ţâncu. Agenţia este singura din România care a încheiat un parteneriat cu Radius Travel, una dintre cele mai importante firme de management turistic din lume, alături de American Express şi Carlson Wagonlit.