Hotelurile bulgăreşti de patru şi cinci stele câştigă teren în preferinţele românilor
Numărul de turişti români care preferă să-şi petreacă vacanţa de
vară pe litoralul bulgăresc este în creştere, iar hotelurile de
patru şi de cinci stele devin din ce în ce mai populare în rândul
acestora, potrivit lanţului hotelier Sol Melia Bugaria.
Hotelul de cinci stele Melia Grand Hermitage din staţiunea
Nisipurile de Aur, operat de Sol Melia Bulgaria, a primit cu 9% mai
mulţi turişti români în acest an, comparativ cu anul trecut. "Având
în vedere că hotelul nostru are 727 de camere, fiind cel mai mare
din Nisipurile de Aur, apreciem că, la nivelul întregii staţiuni,
evoluţia se menţine în jurul aceloraşi parametri", a declarat
Antonio Arnedo, General Manager al hotelului Melia Grand
Hermitage.
"În acest an, numărul turiştilor români care îşi petrec vacanţa de
vară în Bulgaria a crescut şi în hotelurile noastre din celelalte
staţiuni: Nessebar câştigă din ce în ce mai mult în preferinţe,
hotelurile noastre de patru stele din această localitate
înregistrând o creştere de 28% a numărului de turişti români care
şi-au rezervat deja vacanţa, în timp ce Sol Nessebar Palace a
marcat o creştere de 63%", a precizat Maria Shishkova, director de
marketing şi vânzări Sol Melia Bulgaria.
Sol Melia Bulgaria aprecia în luna mai că, în acest an, cele cinci
hoteluri la Marea Neagră din portofoliul său vor atrage peste
60.000 de turişti. La finalul lunii iunie, estimările arată o
creştere de 10% a numărului total de turişti, majoritatea provenind
din România (21%), Bulgaria (12%), Rusia (12%) şi Germania
(10%).
Lanţul hotelier Sol Melia, al treilea mare lanţ din Europa, cu 300
de hoteluri în 30 de ţări, este interesat de extindere pe piaţa
românească, având în evaluare două proiecte, declara la finalul
lunii mai Jose Manuel Navarri, managing director pentru Sol Melia
Bulgaria.