Hotelurile bulgăreşti de patru şi cinci stele câştigă teren în preferinţele românilor

Autor: Andreea Neferu 05.07.2010

Numărul de turişti români care preferă să-şi petreacă vacanţa de vară pe litoralul bulgăresc este în creştere, iar hotelurile de patru şi de cinci stele devin din ce în ce mai populare în rândul acestora, potrivit lanţului hotelier Sol Melia Bugaria.

Hotelul de cinci stele Melia Grand Hermitage din staţiunea Nisipurile de Aur, operat de Sol Melia Bulgaria, a primit cu 9% mai mulţi turişti români în acest an, comparativ cu anul trecut. "Având în vedere că hotelul nostru are 727 de camere, fiind cel mai mare din Nisipurile de Aur, apreciem că, la nivelul întregii staţiuni, evoluţia se menţine în jurul aceloraşi parametri", a declarat Antonio Arnedo, General Manager al hotelului Melia Grand Hermitage.

"În acest an, numărul turiştilor români care îşi petrec vacanţa de vară în Bulgaria a crescut şi în hotelurile noastre din celelalte staţiuni: Nessebar câştigă din ce în ce mai mult în preferinţe, hotelurile noastre de patru stele din această localitate înregistrând o creştere de 28% a numărului de turişti români care şi-au rezervat deja vacanţa, în timp ce Sol Nessebar Palace a marcat o creştere de 63%", a precizat Maria Shishkova, director de marketing şi vânzări Sol Melia Bulgaria.

Sol Melia Bulgaria aprecia în luna mai că, în acest an, cele cinci hoteluri la Marea Neagră din portofoliul său vor atrage peste 60.000 de turişti. La finalul lunii iunie, estimările arată o creştere de 10% a numărului total de turişti, majoritatea provenind din România (21%), Bulgaria (12%), Rusia (12%) şi Germania (10%).
Lanţul hotelier Sol Melia, al treilea mare lanţ din Europa, cu 300 de hoteluri în 30 de ţări, este interesat de extindere pe piaţa românească, având în evaluare două proiecte, declara la finalul lunii mai Jose Manuel Navarri, managing director pentru Sol Melia Bulgaria.