Producatorul Kent a avut vanzari mai mici, dar spune ca si-a majorat cota de piata

Autor: Cristina Stoian 28.04.2010

British American Tobacco (BAT), producatorul marcii de tigarete Kent, a inregistrat o scadere a vanzarilor la nivel local, in primele trei luni ale acestui an comparativ cu aceeasi perioada a lui 2009, pe fondul declinului generalizat la nivelul pietei tigaretelor, dar a reusit sa isi creasca cota de piata, potrivit unui raport al companiei. Raportul nu precizeaza procentul de scadere a vanzarilor si cota de piata pe Romania, dar potrivit ultimelor date disponibile, compania a incheiat anul trecut cu o cota de aproape 44,1%, mai mult cu 2,6% fata de 2008. "Restrangerea semnificiativa a volumului vanzarilor la nivelul industriei tutunului pe piete precum Brazilia sau Romania, unde cota de piata a grupului a crescut, sau Ucraina si Japonia, unde cota s-a mentinut, a determinat o scadere a volumului de vanzari", anunta compania prin intermediul raportului.