Firmele de training fac orice sa reziste: accepta si termopane sau faianta

Ziarul Financiar 25.03.2010

Dupa ce ani la rand au livrat si pe peste 2.000 de zile de training pe an, fara sa se straduiasca prea mult, firmele de training sunt acum nevoite sa faca o serie de compromisuri. In unele cazuri, chiar sa accepte bunuri la schimb, in loc de bani, scrie BUSINESS Magazin.

"Oferta foarte speciala: oferim instruire si training, dorim in schimb: autoturisme, servicii turistice interne, servicii turistice externe, mobilier, geamuri termopane, electrocasnice, gresie/faianta/parchet, materiale de constructii. Lista ramane deschisa". Asa arata un anunt postat pe site-ul unei firme de training din Romania. Pare o gluma, dar nu este decat o strategie disperata de a face rost de clienti.

Este insa greu de crezut ca acest troc va da roade pentru ca se adreseaza mai degraba companiilor mici, care au renuntat la bugetele de training si care, cel mai probabil, nu vor relua aceasta activitate pana nu isi vor reveni, nici macar daca au varianta unor "oferte foarte speciale".

Cititi mai multe despre situatia in care au ajuns firmele de training pe www.businessmagazin.ro.