Cum a schimbat criza rolul managerului de HR

Autor: Adriana Rosoga 25.03.2010

Managerul de HR trebuie sa se transforme in consilier, architect si antrenor pentru a creste angajamentul in companie, spune Ruxandra Stoian, partener si director servicii de consultanta in resurse umane in cadrul PricewaterhouseCoopers.

"Ar trebui sa fim mai aproape de angajati, sa le recunoastem eforturile, sa le dam putere de decizie, sa-i consiliem cand este nevoie, sa fim arhitecti si sa le oferim obiective clare, instrumente eficiente de lucru, sa masuram corect performanta, si de asemenea sa fim antrenori si sa sustinem lucrul in echipa, o comunicare mai deschisa si cooperare intre departamente", a spus Stoian, in cadrul conferintei "ADN-ul oamenilor pe care trebuie sa-i pastrezi in companie pentru a iesi cu bine din criza", organizat de Ziarul Financiar in parteneriat cu Citibank, Mastercard, Medlife, Schoenherr si Asociatii, Asebuss, Total Soft, Yourway, Vapro.