Agricola Bacau: Vanzarile produselor vegetale Sav'Or vor creste cu 40% in perioada postului

Autor: Diana Tudor Stoica 18.03.2010

Agricola Bacau, cel de-al doilea cel mai mare producator local de carne de pasare, estimeaza ca va inregistra o crestere de 40% a vanzarilor de produse vegetale Sav'Or.

" Evolutia de pana acum a vanzarilor, de la inceputul postului dinaintea Sarbatorii Pastelui, ne determina sa apreciem ca vom avea o crestere valorica de circa 40%", declara Vasile Roman, directorul liniei de business seprepreparate si produse pregatite Agricola Bacau. El a completat ca vanzarile de produse de post Sav'Or cresc in volum de la o tona, intr-o luna in care nu se posteste, la 20 de tone intr-o luna de post.

Brandul Sav'Or este produs de compania Europrod, parte a grupului de frime Agricola Bacau.

"Cifra de afaceri Europrod a crescut in primele doua luni ale acestui an cu 19,8%, in timp ce volumul vanzarilor a avansat cu 3% fata de primele doua luni din 2009", a mai spus Roman, adaugand ca aceasta crestere a fost obtinuta pe fondul unei scaderi de 19% a acestei piete a produselor de nisa.

In 2009, produsele vegetale pre-gatite au reprezentat 12% din volumul total vandut de gama de produse Sav'Or, care include si preparate pe baza de carne. Categoria de semipreparate si produse pre-gatite din carne, obtinute la fabrica Europrod a inregistrat in 2009 o cota de piata cumulata de 18%. Reprezentantii companiei sustin ca principalul obiectiv al companiei pentru anul acesta este de creste aceasta cota de piata la 23%.