Vreti sa schimbati numele afacerii? Criza pare a fi un moment bun

Ziarul Financiar 09.03.2010

Anul trecut a fost surprinzator de dinamic din punctul de vedere al campaniilor de rebranding - cand nimeni nu se mai astepta, companiile au investit in schimbarea imaginii si a numelui. Anul acesta, tendinta continua. In mai putin de trei luni au fost anuntate trei astfel de schimbari, scrie BUSINESS Magazin.

De mai bine de o luna, in fiecare pauza publicitara de la televizor, apare scurt vocea grava a unui domn care spune "Alico. The American Life Insurance Company". Este vorba despre fosta companie de asigurari AIG Life, despre a carei schimbare de identitate se vorbeste de aproape un an. Cand Theodor Alexandrescu, directorul general al AIG Life Romania, a anuntat ca numele companiei s-a schimbat in Alico Romania, n-a mai fost o surpriza pentru nimeni.

Daca transformarea AIG Life in Alico era asteptata inca de anul trecut, schimbarea numelui companiei InBev Romania in Bergenbier a fost destul de surprinzatoare. "Am ales sa ne numim Bergenbier SA ca semn firesc al recunoasterii unui renume pe care compania si l-a creat in ultimii 15 ani", spune Mihai Ghyka, presedintele Bergenbier SA.

Cititi mai multe despre cele mai importante rebrandinguri pe www.businessmagazin.ro