Mihai Ghyka face prima mutare de cand s-a intors in industria berii: pune numele Bergenbier si pe companie
InBev Romania, unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, devine de astazi BERGENBIER S.A., preluand astfel numele celui mai popular brand din portofoliu si una dintre cele mai vandute marci de bere din Romania, cu vanzari estimate de ZF in jurul a 100 de milioane de euro.
Bergenbier, brandul principal al companiei, este prima marca din portofoliu lansata pe piata locala si totodata motorul afacerii, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei, potrivit datelor companiei.
"Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin
Bergenbier, brandul creat in mai 1995, pe gustul si pe sufletul
romanilor", declara Mihai Ghyka, presedintele BERGENBIER S.A.
Decizia schimbarii numelui companiei a fost luata in contextul in
care, in decembrie 2009, aceasta a iesit din grupul Anheuser-Busch
InBev.
BERGENBIER S.A. va fi parte integranta a grupului nou-format "StarBev", ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de fondul de investitii CVC Capital Partners in urma tranzactiei cu Anheuser-Busch InBev de la finele anului trecut.