eMag tinteste afaceri de 100 mil. euro, mai mari cu 56%
eMag, numarul pe retailul IT&C local, si-a bugetat pentru
2010 afaceri de 100 de milioane euro. In 2010, piata de retail
IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra, in opinia
reprezentantilor eMag, o crestere usoara, cu 10 procente.
Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%,
in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai
mare de penetrare a internetului si migrarii consumatorilor catre
mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata
care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la
sporirea increderii in achizitiile online.
"Pentru eMag, ne asteptam la o crestere accelerata si profitabila a
afacerii anul acesta, tintind o cifra de afaceri de 100 de milioane
de euro. Avem o baza foarte puternica pe care sa construim: suntem
stabili financiar, suntem sustinuti de o echipa foarte buna, avem
un sistem informatic performant (...). Plecand de la acest
fundament, cifra pe care o vizam anul acesta este foarte
accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un
debut foarte bun", declara Radu Apostolescu, director de marketing
al eMag.
Planurile de investitii din 2010 includ deschiderea a cel putin 3
showroom-uri, in puncte cheie, cu acoperire geografica mare - un
model care se estimeaza a fi la fel de eficient ca pana acum (in
2009 s-a tradus in vanzari de 25.000 EUR/mp de showroom).