eMag tinteste afaceri de 100 mil. euro, mai mari cu 56%

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 23.02.2010

eMag, numarul pe retailul IT&C local, si-a bugetat pentru 2010 afaceri de 100 de milioane euro. In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra, in opinia reprezentantilor eMag, o crestere usoara, cu 10 procente.

Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la sporirea increderii in achizitiile online.

"Pentru eMag, ne asteptam la o crestere accelerata si profitabila a afacerii anul acesta, tintind o cifra de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o baza foarte puternica pe care sa construim: suntem stabili financiar, suntem sustinuti de o echipa foarte buna, avem un sistem informatic performant (...). Plecand de la acest fundament, cifra pe care o vizam anul acesta este foarte accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un debut foarte bun", declara Radu Apostolescu, director de marketing al eMag.
Planurile de investitii din 2010 includ deschiderea a cel putin 3 showroom-uri, in puncte cheie, cu acoperire geografica mare - un model care se estimeaza a fi la fel de eficient ca pana acum (in 2009 s-a tradus in vanzari de 25.000 EUR/mp de showroom).