Cosmote si-a adus director comercial din Bulgaria care sa coordoneze lansarea 3G
Cosmote, numarul trei pe piata locala de telefonie mobila, si-a
schimbat structura de top management pentru a face loc unui
director comercial - post in care a fost numit Panos Makris, un
manager cu experienta de 17 ani in marketing si vanzari in
industria de bunuri de larg consum.
El va coordona diviziile vanzari si relatii cu clientii, marketing
si comunicare si distributie nu doar pentru Cosmote, ci si pentru
Germanos - cel mai mare retailer telecom din Romania. In total,
Makris va coordona operatiunile comerciale pentru un grup de firme
cu un rulaj anual de aproximativ 600 de milioane de euro - devenind
astfel unul dintre cei mai importanti manageri din Romania.
Makris a lucrat anterior pentru Procter&Gamble, Vivartia si
Nikas. Inainte de a se alatura Cosmote Romania, Makris a fost
director pentru operatiunile internationale ale Nikas, cu sediul in
Bulgaria. De profesie inginer, Makris este absolvent al
Universitatii Politehnice din Atena.
Noul manager al Cosmote are misiunea dificila de a coordona
integrarea ofertelor comerciale ale Zapp, operator cumparat anul
trecut de Cosmote, si de lansare a serviciilor 3G de catre operator
in contextul unei economii in recesiune si al unei piete extrem de
competitive, cu rivali puternici (Orange, Vodafone) sau cu preturi
agresive (RCS&RDS).
Makris spune, de altfel, ca 3G-ul va fi o prioritate a mandatului
sau. "Asa cum am anuntat anterior, prioritar pentru noi in acest an
este sa lansam serviciile 3G, si, in acelasi timp, sa asiguram in
continuare dezvoltarea companiei, avand in vedere contextul
economic actual", a declarat pentru ZF Panos Makris.
"Competitia de pe piata de telecomunicatii din Romania este foarte
stransa (...) Acum suntem in pozitia de a concura cu aceleasi arme
ca si ceilalti jucatori de pe piata si cred (...) ca vom castiga
lupta pe multe segmente."
Cosmote avea la sfarsitul lunii septembrie 2009 6,6 milioane de
clienti si inregistrase venituri de 310,5 milioane de euro.
Germanos, cel mai mare retailer GSM de pe piata, are anual venituri
de peste 100 mil. euro si o retea nationala de 250 de magazine.