Mindshare pastreaza contul Unilever in Europa de Vest si SUA, care depaseste 1 mld. euro

Autor: Cristina Roşca 09.02.2010

Contul media pentru Europa de Vest si Statele Unite al grupului Unilever - al treilea mare producator de bunuri de consum la nivel mondial, cu operatiuni si in Romania - ramane la agentia de media Mindshare, parte a grupului de comunicare WPP.

Contul media pentru Europa de Vest este estimat la 700 mil. lire (796 mil. euro), si este cel mai mare din domeniu, doar pentru Marea Britanie acesta fiind evaluat la 150 mil. lire anul trecut, scrie campaignlive.co.uk.

Mindshare a obtinut pe langa contul din Statele Unite - a carui valoare este de 800 mil. dolari (584 mil. euro) - si pe cel din Canada, care a apartinut pana in prezent agentiei PHD parte a grupului Omnicom.

La pitch au mai participat Initiative, parte a grupului Mediabrand, care a obtinut conturile din America Latina, Mexic si Rusia, si PHD, care a reusit sa pastreze contul pentru Europa de Est, administrat impreuna cu cel din China - estimat la 300 mil. lire (341 mil. euro). Acest cont pentru Europa de Est a fost castigat de la Mindshare la sfarsitul anului trecut.

In Romania, contul Unilever este detinut de Mindshare Media, una din cele mai mari companii globale de media investment management, parte a grupului WPP. Agentia ofera strategie, planificare, implementare, negociere si cumparare media, dar si servicii specializate, precum consultanta de marketing, dezvoltare de continut, cercetarea consumatorului, modelare econometrica. Printre clientii MindShare din Romania se numara companii precum ABN AMRO, LG, Groupe SEB.