Brandstalk a creat campania de promovare pentru destinatiile Wizz Air catre Italia

Ziarul Financiar 09.02.2010

Brandstalk, agentia de creatie a The Group, a creat campania de promovare pentru destinatiile nou introduse in orarul de zbor ale companiei aeriene ungare low-cost Wizz Air. Campania vizeaza cresterea vanzarilor la biletele de avion pe rutele Bucuresti - Pisa, Cluj - Pisa, Cluj - Torino/Cuneo, Timisoara - Forli Bologna, unde Wizz Air zboara cu bilete promotionale incepand de la 30 de lei cu toate taxele incluse.

Mediile de promovare pentru campanie sunt outdoorul, internetul si radioul.

Contul de media al campaniei este gestionat de agentia Media Investment, parte a The Group, unul din cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de 108,2 milioane euro in 2008.

Brandstalk si Media Investment au castigat anul trecut pitchul pentru conturile de creatie si media ale Wizz Air. Brandstalk a avut in 2008 o cifra de afaceri de circa 3,2 mil. euro, iar Media Investment a rulat venituri de peste 30 mil. euro.Wizz Air a transportat anul trecut un numar de 1,6 mil. pasageri si a avut afaceri de 100 mil. euro conform calculelor ZF.