eMAG lanseaza un serviciu de returnare a produselor in 30 de zile

Autor: Magraon Andreea 08.02.2010

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piata locala, a lansat servicul "ExtraGarantia de Retur", un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
Acesta se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie, potrivit unui comunicat. Astfel, orice client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.

"Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai buna. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazinele traditionale care iti ofera posibilitatea de a testa un produs la raft in cateva minute", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.