Cretu il scoate pe Micula din topul berarilor

Autor: Diana Tudor Stoica 07.02.2010

Duelul antreprenorilor romani din industria berii, Octavian Cretu - proprietarul Romaqua Group, producatorul brandului Albacher, si Ioan si Viorel Micula - proprietarii grupului European Drinks, producatorul brandului Burger, incepe sa incline spre Cretu, care a intrat pe aceasta piata doar de un an si jumatate.

Albacher a scos anul trecut brandul Burger din topul celor mai vandute branduri de bere din retail, segment care acopera peste jumatate din piata berii, potrivit unui studiu GfK. "La sfarsitul lunii noiembrie 2009, cota de piata detinuta de Albacher era de 5,3% fata de 4,2% cat era in anul 2008", a declarat Adrian Teslovan, directorul de marketing al Romaqua Group.

Cu aceasta cota de piata, Albacher a realizat in 2009 vanzari de circa 0,9 mil. hectolitri, respectiv de peste 50 mil. euro (la raft). Contactat de ZF, Ioan Micula a declarat ca nu doreste sa ofere informatii despre evolutia companiei pana la finalizarea procesului pe care European Drinks il are cu statul roman.