Final Distribution isi dubleaza bugetul de marketing pentru tigle

Autor: Catalin Lupoaie 01.02.2010

Final Distribution, distribuitor de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din Romania, care reprezinta 3% din piata totala a acoperisurilor, fiind mai scumpe, va aloca in 2010 un buget de 235.000 de euro pentru campanii de branding si comunicare, reprezentand o dublare a bugetului alocat in 2009.

Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat catre activitatile de PR & comunicare pentru produsele din portofoliu: Gerard (tigla metalica cu acoperire din piatra naturala), Delta (membrane de protectie pentru acoperisuri si fundatii) si ferestrele de mansarda Keylite.

"Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe care o avem la anumite categorii. Pe termen mediu, ne dorim dublarea segmentului de piata detinut de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala unde produsul nostru Gerard detine o cota de piata de 85%. Premisele sunt bune, anul 2009 demonstrandu-ne ca segmentul premium a avut cel mai putin de suferit, clientii din aceasta categorie fiind cel mai putin dispusi la compromisuri legate de calitate si pret", a declarat Dan Mircescu, directorul general al Final Distribution.