Final Distribution isi dubleaza bugetul de marketing pentru tigle
Final Distribution, distribuitor de tigla metalica cu acoperire
de piatra naturala din Romania, care reprezinta 3% din piata totala
a acoperisurilor, fiind mai scumpe, va aloca in 2010 un buget de
235.000 de euro pentru campanii de branding si comunicare,
reprezentand o dublare a bugetului alocat in 2009.
Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat catre activitatile
de PR & comunicare pentru produsele din portofoliu: Gerard
(tigla metalica cu acoperire din piatra naturala), Delta (membrane
de protectie pentru acoperisuri si fundatii) si ferestrele de
mansarda Keylite.
"Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe
care o avem la anumite categorii. Pe termen mediu, ne dorim
dublarea segmentului de piata detinut de tigla metalica cu
acoperire de piatra naturala unde produsul nostru Gerard detine o
cota de piata de 85%. Premisele sunt bune, anul 2009
demonstrandu-ne ca segmentul premium a avut cel mai putin de
suferit, clientii din aceasta categorie fiind cel mai putin dispusi
la compromisuri legate de calitate si pret", a declarat Dan
Mircescu, directorul general al Final Distribution.