Guzu investeste un milion de euro pentru promovarea adezivilor

Autor: Catalin Lupoaie 26.01.2010

Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu, fondatorul businessului cu lacuri si vopsele Fabryo, va investi anul acesta in campaniile de marketing peste un milion de euro (suma neta), valoare de trei ori mai mare fata de bugetul de promovare din 2009.

Producatorii de materiale de constructii au fost reticenti anul trecut in promovarea produselor, insa premisa unui semestru doi mai bun in 2010 i-a determinat sa anunte investitii mai mari in promovare anul acesta.

"Valoarea de un milion de euro este neta si va fi repartizata de-a lungul intregului an, tinand cont de particularitatile pietei pe care activam si de oportunitatile identificate la un moment dat. Brandul Duraziv va fi promovat atat prin intermediul canalelor traditionale - tv si radio -, cat si prin actiuni specifice de trade marketing", afirma Guzu, directorul general al Duraziv.

Compania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 9 mil. euro, similara celei din 2008, cele mai mari vanzari fiind generate de magazinele de profil si distribuitori.

"Suma alocata promovarii reprezinta o investitie si nu se va revedea in pretul final al produsului. De aceea, chiar daca vom inregistra cresteri, ma astept sa intram pe profit abia din 2011", sustine Guzu. El se asteapta la o crestere de 10% a businessului in 2010, pana la circa 10 mil. euro. "Vom creste pe de o parte extensiv, prin activarea cat mai multor clienti, iar pe de alta parte intensiv, prin largirea gamei de produse".

Duraziv, fosta Bau Profil, a devenit la inceputul anului 2009 producator de adezivi, dupa ce a finalizat fabrica cu o capacitate de productie de 300.000 de tone/an, in care a investit 7 mil. euro. Unitatea de productie se afla la Popesti-Leordeni si are 100 de angajati.