Daniel Guzu investeste 1 mil. euro in promovare in adezivii Duraziv
Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu,
fondatorul afacerii cu lacuri si vopsele Fabryo, va investi anul
acesta in campaniile de marketing peste 1 milion de euro. Daca 2009
a insemnat pentru companie un an bazat pe cercetare de piata si
creare de portofoliu de produse, anul 2010 va fi unul bazat pe
promovare agresiva, afirma reprezentantii companiei.
"Am suplimentat bugetul de marketing fata de anul trecut pentru ca
am reusit sa cream un produs competitiv, care merita promovat. Suma
alocata promovarii reprezinta o investitie si nu se va revedea in
pretul final al produsului. De aceea, chiar daca vom inregistra
cresteri, ma astept sa intram pe profit abia din 2011", spune
Daniel Guzu, director general al Duraziv.
Duraziv a realizat anul trecuto cifra de afaceri de 9 milioane de
euro, cele mai bune canale de vanzare pentru produsele companiei
fiind magazinele de profil si distribuitorii. Pentru 2010, Daniel
Guzu se asteapta la o crestere de aproximativ 10 % pentru segmentul
de adezivi, crestere bazata pe lansarea unui portofoliu de produse
care sa acopere intru totul asteptarile clientilor.