Mediaedge:cia va gestiona contul media al Bricostore estimat la cateva milioane de euro

Autor: Adriana Rosoga 11.01.2010
Mediaedge:cia Romania, unul din primii zece jucatori de pe piata media care in 2008 a rulat afaceri de 29,9 mil. euro va gestiona contul de media al Bricostore, estimat pentru ZF de surse din piata la cateva milioane de euro. Reprezentantii celor doua companii nu au dezvaluit date referitoare la valoarea contractului. La licitatia de media organizata la sfarsitul anului trecut au mai participat Zenith Media, cea mai mare agentie media care a gestionat timp de opt ani contul Bricostore, dar si Media Investment. Mediaedge:cia va asigura servicii de comunicare media, de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si implementare media, online, cercetare si retail. Mediaedge:cia este detinuta de WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Printre clientii agentiei se numara Altex, BCR, Baneasa Shopping City, Beiersdorf Romania, Cinema City, Citibank, Colgate Palmolive, Danone, Michelin, Milupa Romania, Novartis, Strauss Romania, Sony Ericsson. Principalii concurenti ai pe piata locala sunt Universal McCann, Zenith Media, Mindshare, Initiative, Media Investment, Media Direction.