Mediaedge:cia va gestiona contul media al Bricostore estimat la cateva milioane de euro
Autor:
Adriana Rosoga
11.01.2010
Mediaedge:cia Romania, unul din primii zece jucatori de pe
piata media care in 2008 a rulat afaceri de 29,9 mil. euro va
gestiona contul de media al Bricostore, estimat pentru ZF de surse
din piata la cateva milioane de euro. Reprezentantii celor doua
companii nu au dezvaluit date referitoare la valoarea contractului.
La licitatia de media organizata la sfarsitul anului trecut au mai
participat Zenith Media, cea mai mare agentie media care a
gestionat timp de opt ani contul Bricostore, dar si Media
Investment. Mediaedge:cia va asigura servicii de comunicare media,
de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a
investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si
implementare media, online, cercetare si retail. Mediaedge:cia este
detinuta de WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare
din lume.
Printre clientii agentiei se numara Altex, BCR, Baneasa
Shopping City, Beiersdorf Romania, Cinema City, Citibank, Colgate
Palmolive, Danone, Michelin, Milupa Romania, Novartis, Strauss
Romania, Sony Ericsson. Principalii concurenti ai pe piata locala
sunt Universal McCann, Zenith Media, Mindshare, Initiative, Media
Investment, Media Direction.