Asiguratorii au ajuns sa dea masini prin tragere la sorti in campania RCA

Autor: Angela Placinta 20.12.2009

Ardaf, companie de asigurari a grupului Generali PPF, incearca sa atraga cat mai multi clienti pe segmentul politelor RCA (raspundere civila auto obligatorie) in campania de iarna punand la bataie 100 de autoturisme Dacia Logan, pe care le va acorda ca premii clientilor prin tragere la sorti. In campania de iarna, adica perioada decembrie-februarie, cand aproximativ 30-40% din soferi isi reinnoiesc asigurarea RCA, companiile de asigurari se intrec de obicei in reclame si promotii, dar pana acum premiile au fost de valori mult mai mici. Asigurarile RCA sunt singurele polite obligatorii pentru persoane fizice si reprezinta una dintre cele mai importante linii de business pentru asiguratori. Ardaf a subscris in primele noua luni prime brute in valoare de 245 mil. lei (58,5 mil. euro), in scadere cu 13% comparativ cu aceeasi perioada din 2008.