Tiger Woods pierde contracte de publicitate de mai multe milioane de dolari dupa scandalul cu sotia sa care a ravasit media americana

Ziarul Financiar 13.12.2009

Gigantii At&T si Gilette si-au redus contractele de publicitate cu Tiger Woods, dupa ce cel mai mare jucator de golf din ultimul deceniu si-a anuntat retragerea din activitate pe o perioada nelimitata, in incercarea de a-si reface viata personala, scrie New York Daily News.

Cel mai mare operator de telecomunicatii american, AT&T, care il; plateste pe Woods pentru ca acesta sa poarte logo-ul companiei pe trusa de golf, a anuntat ca va reevalua contractul. Totodata, producatorul lamelor de barbierit Gilette a anuntat ca va reduce prezenta lui Tiger Woods in campaniile publictare.

De cealalata parte, Nike, unul din cei mai activi sponsori ai lui Woods, a anuntat ca jucatorul de golf are "sprijinul complet" al companiei. Tiger Woods a anuntat vineri ca se va retrage din golf pe pe o perioada nelimitata, recunoscand in acelasi timp ca si-a inselat sotia.