Planurile Elmec pentru urmatorii cinci ani: Un department store, galerii multibrand, accesorii, outlet si multe branduri noi

Ziarul Financiar 09.12.2009

Un department store, galerii multibrand, accesorii, outlet si multe branduri noi. Este strategia Elmec Sport pentru Romania, in contextul in care compania tocmai si-a prelungit pana in mai 2012 exclusivitatea asupra Nike, cel mai profitabil brand din portofoliul.

Cristian Beznoska conduce afacerile Elmec Romania de un an si jumatate. Este insa la primul interviu si evita cu mare atentie sa vorbeasca despre cifre. Foloseste cuvantul "diferit" cand este intrebat despre cum au mers vanzarile in 2009. Nu ii plac termenii gen criza sau dificil. In viziunea sa, unul dintre cele mai importante lucruri anul acesta a fost capacitatea de adaptare a businessului la noua realitate economica.

Anul acesta a fost unul in care firmele ori au putut sa se adapteze altor conditii si sa mearga mai departe, ori au intampinat dificultati si mai mari, deoarece a fost un an diferit fata de tot ce am experimentat pana acum in Romania".

Cititi mai multe despre planurile importatorului Nike pe www.businessmagazin.ro.