Retailerii de fashion isi pun sperantele in noul mall din Cotroceni

Ziarul Financiar 02.11.2009

Deschiderea de saptamana trecuta a AFI Palace Cotroceni Mega Fun a insemnat o gura de aer proaspat pentru retailerii de fashion, care au putut arata ca inca mai au putere financiara sa se mai extinda. De fapt, toti asteapta de la Mega Fun si mega vanzari, direct proportionale, daca s-ar putea, cu banii pe care i-au investit, scrie BUSINESS Magazin.

Planurile retailerilor dornici de a-si continua extinderea s-au legat de lansarea Afi Palace Cotroceni Mega Fun, care se arata increzatori ca locatia lor va atrage foarte multi clienti, dar asteapta sa vada ce vor indica si vanzarile. "Este cea mai mare atractie a Bucurestiului la acest moment, e clar. E pariul anului 2009. Vom vedea insa cum evolueaza lucrurile", spune Ioana Stan, director de marketing al Otter Distribution.

Cititi mai multe despre planurile retailerilor de fashion pe www.businessmagazin.ro.