Cum vinde Cointreau femeilor o bautura preferata de barbati: isi imbraca sticlele la designeri de lux si le da de 5 ori mai scump

Ziarul Financiar 18.10.2009

Producatorul de bauturi alcoolice Remy Cointreau a scos la vanzare o serie limitata de 3.000 de sticle de lichior, decorate de designerul de lux Catherine Malandrino, in incercarea de a atrage femeile bogate din New York, pretul unei sticle fiind de 200 de dolari, fata de 44 de dolari, acelasi brand dar fara decoratiuni, scrie Bloomberg.

Designerul francez Malandrino, care imbraca celebritati precum Beyonce si dansatoarea Dita Von Teese, a decorat sticlele cu dantela, pentru a atrage clientela feminina.

Remy, al doilea producator de spirtoase din Franta, a anuntat ca vanzarile de bauturi puternic alcoolizate si lichior au crescut cu 2,9% in primele sase luni ale anului, reusind sa compenseze astfel declinul de 42% de pe piata sampaniei.

"Provocarea este sa iei un brand masculin, pe care il preferau barbati precum tatal meu si bunicul meu, si sa-l transformi intr-o bautura mondena, cu succes la femei", a spus Malandrino.