Mallurile vin cu reduceri de 90% in cautarea clientilor pierduti

Autor: Cristi Moga 24.06.2009
Mai mult de jumatate dintre chiriasii centrului comercial de tip outlet Fashion House ofera reduceri de preturi care pot ajunge pana la 90% din costul initial al produselor din centre comerciale, in timp ce proprietarii City Mall isi anunta vizitatorii prin SMS ca, la cumparaturi de 150 de lei in cadrul proiectului, o parte din comercianti restituie 50 de lei clientilor.
Scaderea traficului si a vanzarilor din centre comerciale determina proprietarii si chiriasii mallurilor sa lanseze noi promotii, in conditiile in care lunile de vara sunt, de regula, mai slabe din punct de vedere al vanzarilor.
„Timp de aproape doua luni consumatorii vor regasi pe etichetele produselor pretul de outlet caruia in aceasta perioada i s-a aplicat un discount suplimentar. Reducerile pot ajunge in unele cazuri pana la 90% din pretul initial regasit in galeriile comerciale traditionale", spun reprezentantii outlet-ului Fashion House, situat la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
In mod normal, in cadrul proiectului sunt comercializate produse mai ieftine cu 30-70% fata de magazinele traditionale din centrul orasului.
Pe lista celor 60 de chiriasi se regasesc firme precum Mango, Benetton, Timberland/Nautica, Stefanel sau Leviís. Potrivit celor mai recente date disponibilie, proiectul atrage zilnic intre 5.000 si 6.000 de vizitatori.
In ceea ce priveste proiectul City Mall, aflat in zona Eroii Revolutiei din sudul Capitalei, cel putin 12 chiriasi ofera diferite promotii, in timp ce pretul biletelor la cinematograf porneste de la 5 lei pentru primele proiectii de vineri.
Traficul din City Mall a scazut cu 5-10% in primele luni ale acestui an, in timp ce numarul spatiilor goale a continuat sa creasca. Printre principalii chiriasi ai proiectului se numara retailerii de fashion Benvenuti, Sprider, Tina R sau Kenvelor, in timp ce in zona de food-court pot fi gasite unitati Burger King sau KFC.