Udrea promoveaza turismul romanesc pe Eurosport

Autor: Adriana Rosoga 27.05.2009

Ministerul Turismului a inceput campania internationala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica sub sloganul “Romania – Land of Choice”, prin intermediul Eurosport, in cadrul Turneului de Tenis de la Roland Garros. Insertia publicitara: “Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice”, va aparea la fiecare pauza, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport. “Aceasta insertie publicitara nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului sau pentru statul roman, urmand a fi difuzata pe tot parcursul turneului, inclusiv in timpul marilor finale. Este de asteptat ca marea finala sa fie urmarita la Eurosport de cateva sute de milioane de telespectatori”, se arata intr-un comunicat al ministerului. “Romania – Land of Choice” este sloganul campaniei de promovare internationala a Romaniei care ii are ca protagonisti pe cei trei mari campioni, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Campania pe Eurosport va continua pana la sfarsitul anului.