20.000 euro, cea mai scumpa usa de la Pinum

Autor: Vlad Anastasiu 14.05.2009
Producatorul de usi si ferestre Pinum Doors&Windows din Bucuresti, controlat de grupul italian Nusco, a deschis primul showroom din Capitala, cu o suprafata de 400 mp, investitie care s-a ridicat la 150.000 de euro. Potrivit reprezentantilor Nusco, cea mai scumpa usa expusa face parte din linia Diamonds si se ridica la 20.000 de euro, fiind incrustata cu cristale Swarovski. Pinum a lansat de asemenea si o campanie publicitara TV in valoare de 350.000 de euro. Pentru acest an compania estimeaza o crestere a afacerilor cu 25%, la peste 22 mil euro, dupa ce anul trecut Pinum a inregistrat vanzari de 18 mil. euro. In 2008 compania a vandut 44.000 de usi si 10.000 de ferestre, in valoare de 13,5 si 3,5 mil. euro.Potrivit reprezentantilor Nusco, compania detine o cota de piata de 24%, in timp ce valoarea pietei a fost estimata anul trecut la 60 mil. euro.