Mercedes-Benz creste cu 38% pe o piata in stagnare

Autor: Bogdan Alecu 10.09.2008
Mercedes-Benz Romania, reprezentantul pe piata locala al marcilor grupurilor Daimler si Chrysler, a inregistrat in primele opt luni o crestere de 38% a vanzarilor in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, la un volum total de 6.633 de autovehicule. Potrivit declaratiilor anterioare ale lui Michael Grewe, directorul general al companiei, targetul Mercedes-Benz Romania in 2008 este de 12.000 de unitati, cu 50% mai mult decat anul trecut. Divizia de autoturisme a Mercedes-Benz a comercializat 1.955 de masini, in crestere cu aproape 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut, depasind vanzarile marcii Audi, care a crescut cu 5% in acelasi interval la 1.937 de unitati. Cel mai bine vandut model Mercedes-Benz a fost C-Klasse (foto), cu 580 de unitati, in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada din 2007, targetul pe acest an fiind de 700-800 de unitati. Van zarile de utilitare usoare ale marcii Mercedes-Benz au avansat cu peste 100% in acelasi interval la 3.132 de unitati. Din cadrul grupului Chrysler marca Dodge a inregistrat cea mai accelerata crestere, de 131%, la 255 de unitati, dintre care 138 de unitati au reprezentat modelul compact Caliber. Vanzarile Jeep au inregistrat o crestere de peste 1%, la 272 de masini, cel mai bine vandut model fiind Grand Cherokee cu 96 de modele.